PYTJE DHE PERGJIGJJE NE
MARKETING
1)
Marketeret qka jane ?
- Marketer
eshte dikush qe nga pala tjeter kerkon resurse te caktuara dhe qe eshte I gaqem
qe nepermjet kembimit te ofroje diq te vlefshem, pra makateri kerkon pergjegjesi
nga ana tjeter pavarsisht se a eshte duke shitur a po duke blere.
2) Koncepti
I Maketingut qka eshte ?
- Koncepti
I marketingut eshte filozofi afariste qe eshte paraqitur si qasje e re ne
krahasim me konceptet e meparshme.
3)
Mbeshtetesit kryesor te Marketingut cilt jane ?
- Jane:
Perqendrimi I tregut, Orientimi nga bleresit, Marketingu I kordinuar,dhe
Profitabiliteti.
4) Format
kryesore te Promocionit cilat jane ?
- Jane:
Reklama, Perparimi I shitjes, Shitja personale, Publiciteti.
5) Qellimet
si ndahen ?
- Ndahen : Kushe perdor produktin, Cilat jane arsyjet per
mosperdorimin e produktit, Sa here Brenda vitit-periudhes kohore perdoret
produktin, Cilat forma reklamuse perdoren, Si eshte raporti konkurences
ndermjet produktit te ndermarrjes dhe produktit te ndermarrjes tjeter, Cilat
jane synimet e konsumatorit.
6)
Nevojat e Maslowit cilat jane ?
- Jane : Nevojat fiziologjike, Nevoja per te
pasur siguri ekonomike, Nevoja qe ti perkas dhe dashuroj, Nevoja per respekt,
Vetekenaqesia, Dija, Estetika.
7) Nevoja
qka eshte ?
- Nevoja
eshte kategori shoqerore te cilat gjithnje nderrojn dhe asnjeher nuk eshte e
mundshme te permbushen deri ne fund dhe
ne menyr te plote.
8)
Informacioni qka eshte ?
-
Informacioni eshte lajm I veqant me te cilin shtohet dturija, zvoglohet
parqatesia dhe me risimet qe I merr pranuesi I mundesohet kryerja e detyrave me sukses.
9)
Elementet e procesit komunikus cilat jane ?
- Jane :
Burimin, Kodimin, Porosin, Mediat, Pranuesit, Dekodimin, Pengesat e mundshme,
Forcen rekurrente.
10) Shkruaj
formulen per Potencilalin e tregut ?
-
Q=npq Q- paraqet kerkesen poteciale
te tregut, n- numri I blerseve per nje
produkt te caktuar, q- sasia qe e blen
secili bleres, p- qmimi per njesi te
produktit.
11) Faza e
planifikimit te produkteve te reja neper cilat faza kalon ?
- Kalon:
Nisma formimi dhe grobullimi ideve, Perzgjedhja e ideve, Analiza ekonomike,
Zhvillimi teknik, Testimi I tregut, dhe Lansimi komercjalizimi I produktit.
12) Sipas
autorit ROCCO si ndahen prodhimet e punes ?
- Ndahen ne
dy forma: te materializuara si prodhime apo jot e materializuara si sherbime.
13) Forma
me te cilen ndermarrja arrin te zgjeroj shitjen ?
-
Ndermarrja veren se prodhimtaris me te madhe e llojllojshme I nevoitet edhe nje
hapesir me e madhe ne treg prandaj sjell edhe ndryshimin e qendrimit mdja
rrethit, kurse varesia e saj nga tregu, keshtu qe ndermarrja duhet te filloj
shitjen aggressive dhe te shtoj perqendrimin per promocion.
14)
Asortimenti I prodhimit ?
-
Asortimenti I prodhimit te ndermarrjes ka keto karakteristika te pergjithshme
ku dallohet: Gjersia dhe Thellsia dhe Shkalla e konsistences.
15)
Thellsia e asortimentit ?
- Thellsia
e sortimentit te prodhimit dallohet ne ata se te prodhimi I tapetave te murit
gjate nje viti prodhohen dhe u ofrohen blersve me se 150-200 lloje te tapetave
sipas kategoris cilesis.
16) Gjersia
e asortimetit ?
- Gjersia e
asortimentit te prodhimit duket ne numer e produkteve te cilat prodhon. Ato
jane: siq thmame- tapetat e murit dhe letra e ambalazhit.
17) Shkalla
e konsistences ?
- Shkalla e
konsistences se asortimentit te prodhimit te ndermarrja eshte e larte kurse
edhe pse prodhon dy produkte qe percaktohen per nevoja te ndryshme te
konsumatoreve qe I karakterizohen lidhshmeria e produkteve ndermjet tyre.
18) Kanalet
e distribuimit cilat jane :
- Jane :
Ndermarrja, Distribuimi fizik, Ndermjetesit, Konsumatori.
19)
Promocioni qka eshte ?
-
Promocioni eshte nje gershetim I aktiviteteve te ndryshme me te cilet
ndermarrja komunikon me individet, grupet ose shoqenin ne forma te prorsive
vetjake dhe jovetiake per ti harmonizuar ndermjet vete interest dhe deshirat e
tyre.
20)
Konceptet sipas Kotlerit cilat jane ?
- Jane:
Koncepti I vleres, I qmimit dhe I permbushjes se nevojave, Koncepti I tregut,
Koncepti I marketingut dhe I marketereve.
21)
Teknikat e bartjes se produkteve te vjetruara cilat jane?
- Jane :
Perpilimi I pasqyres per produktin, Caktimi I produkteve te dyshimta, Nxjerrja
e listes se produkteve te vjetrua, Marrja e vendimit per braktisjen e produkteve,
Plani I braktisjes.
22) Llojet
e rrugeve te distribuimit te produkteve cilat jane ?
- Jane :
Kanali ne nje nivel, Kanali ne nivele, Kanali ne tre nivele.
23) Ne
teori si dhe praktiken e deritashme jane evidencuar tri lloj planesh kohore?
-Vjetor 1vit,
afat gjat 5vjet , perspektiva 15
vjet.
24)