PYETJE NGA PROVIMET E KALUARA MARKETING


PYTJE  DHE PERGJIGJJE  NE    MARKETING       

1) Marketeret qka jane ?
- Marketer eshte dikush qe nga pala tjeter kerkon resurse te caktuara dhe qe eshte I gaqem qe nepermjet kembimit te ofroje diq te vlefshem, pra makateri kerkon pergjegjesi nga ana tjeter pavarsisht se a eshte duke shitur a po duke blere.
2) Koncepti I  Maketingut  qka eshte ?
- Koncepti I marketingut eshte filozofi afariste qe eshte paraqitur si qasje e re ne krahasim me konceptet e meparshme.
3) Mbeshtetesit kryesor te Marketingut cilt jane ?
- Jane: Perqendrimi I tregut, Orientimi nga bleresit, Marketingu I kordinuar,dhe Profitabiliteti.
4) Format kryesore te Promocionit cilat jane ?
- Jane: Reklama, Perparimi I shitjes, Shitja personale, Publiciteti.
5) Qellimet si ndahen ?
-  Ndahen : Kushe  perdor produktin, Cilat jane arsyjet per mosperdorimin e produktit, Sa here Brenda vitit-periudhes kohore perdoret produktin, Cilat forma reklamuse perdoren, Si eshte raporti konkurences ndermjet produktit te ndermarrjes dhe produktit te ndermarrjes tjeter, Cilat jane synimet e konsumatorit.
6) Nevojat  e Maslowit cilat jane ?
 - Jane : Nevojat fiziologjike, Nevoja per te pasur siguri ekonomike, Nevoja qe ti perkas dhe dashuroj, Nevoja per respekt, Vetekenaqesia, Dija, Estetika.
7) Nevoja qka eshte ?
- Nevoja eshte kategori shoqerore te cilat gjithnje nderrojn dhe asnjeher nuk eshte e mundshme te permbushen deri ne fund  dhe ne menyr te plote.
8) Informacioni qka eshte ?
- Informacioni eshte lajm I veqant me te cilin shtohet dturija, zvoglohet parqatesia dhe me risimet qe I merr pranuesi I mundesohet  kryerja e detyrave me sukses.
9) Elementet e procesit komunikus cilat jane ?
- Jane : Burimin, Kodimin, Porosin, Mediat, Pranuesit, Dekodimin, Pengesat e mundshme, Forcen rekurrente.
10) Shkruaj formulen per Potencilalin e tregut ?
- Q=npq       Q- paraqet kerkesen poteciale te tregut,  n- numri I blerseve per nje produkt te caktuar,  q- sasia qe e blen secili bleres,  p- qmimi per njesi te produktit.
11) Faza e planifikimit te produkteve te reja neper cilat faza kalon ?
- Kalon: Nisma formimi dhe grobullimi ideve, Perzgjedhja e ideve, Analiza ekonomike, Zhvillimi teknik, Testimi I tregut, dhe Lansimi komercjalizimi I produktit.
12) Sipas autorit ROCCO si ndahen prodhimet e punes ?
- Ndahen ne dy forma: te materializuara si prodhime apo jot e materializuara si sherbime.
13) Forma me te cilen ndermarrja arrin te zgjeroj shitjen ?
- Ndermarrja veren se prodhimtaris me te madhe e llojllojshme I nevoitet edhe nje hapesir me e madhe ne treg prandaj sjell edhe ndryshimin e qendrimit mdja rrethit, kurse varesia e saj nga tregu, keshtu qe ndermarrja duhet te filloj shitjen aggressive dhe te shtoj perqendrimin per promocion.
14) Asortimenti I prodhimit ?
- Asortimenti I prodhimit te ndermarrjes ka keto karakteristika te pergjithshme ku dallohet: Gjersia dhe Thellsia dhe Shkalla e konsistences.
15) Thellsia e asortimentit ?
- Thellsia e sortimentit te prodhimit dallohet ne ata se te prodhimi I tapetave te murit gjate nje viti prodhohen dhe u ofrohen blersve me se 150-200 lloje te tapetave sipas kategoris cilesis.
16) Gjersia e asortimetit ?
- Gjersia e asortimentit te prodhimit duket ne numer e produkteve te cilat prodhon. Ato jane: siq thmame- tapetat e murit dhe letra e ambalazhit.
17) Shkalla e konsistences ?
- Shkalla e konsistences se asortimentit te prodhimit te ndermarrja eshte e larte kurse edhe pse prodhon dy produkte qe percaktohen per nevoja te ndryshme te konsumatoreve qe I karakterizohen lidhshmeria e produkteve ndermjet tyre.
18) Kanalet e distribuimit cilat jane :
- Jane : Ndermarrja, Distribuimi fizik, Ndermjetesit, Konsumatori.
19) Promocioni qka eshte ?
- Promocioni eshte nje gershetim I aktiviteteve te ndryshme me te cilet ndermarrja komunikon me individet, grupet ose shoqenin ne forma te prorsive vetjake dhe jovetiake per ti harmonizuar ndermjet vete interest dhe deshirat e tyre.
20) Konceptet sipas Kotlerit cilat jane ?
- Jane: Koncepti I vleres, I qmimit dhe I permbushjes se nevojave, Koncepti I tregut, Koncepti I marketingut dhe I marketereve.

21) Teknikat e bartjes se produkteve te vjetruara cilat jane?
- Jane : Perpilimi I pasqyres per produktin, Caktimi I produkteve te dyshimta, Nxjerrja e listes se produkteve te vjetrua, Marrja e vendimit per braktisjen e produkteve, Plani I braktisjes.
22) Llojet e rrugeve te distribuimit te produkteve cilat jane ?
- Jane : Kanali ne nje nivel, Kanali ne nivele, Kanali ne tre nivele.
23) Ne teori si dhe praktiken e deritashme jane evidencuar tri lloj planesh kohore?
-Vjetor  1vit,  afat gjat  5vjet , perspektiva 15 vjet.
24)