Te njoha atehere kur kisha me shume nevoje per te buzeqeshur ..

Te njoha atehere kur kisha me shume nevoje per te buzeqeshur, ti nje i panjohur qe kishe fuqine te me largoje merzitjen dhe te me dhuroje te qeshura pafund, ndoshta nuk e beje me qellim por une ndihesha mire kur hapesha me ty, te flisja dhe ti me degjoje, te thoja te njejtat ankime cdo dite dhe ti nuk the kurre boll se na merzite me kte muhabet sic benin te tjeret. Ti ishe ndryshe, ishe si vetja ime qe me kuptoje dhe me flisje me optimizem, ishe si nje komardare ne mes te detit ku une u mbeshteta per te dal ne breg, dhe kte gje nuk e harroj kurre. Pak nga pak ? jo jo ti e bere direkt vendin ne jeten time nuk e bere pak nga pak, me sherove me shakat e tua me lojrat e fjalve dhe qeshja pa e vrare mendjen per asgje tjeter, me ben te zhdukem nga hallet problemet streset, madje dhe kur nuk kam nerva per te duruar veten ty arrij te duroj nuk e di pse nuk me acaron kurre me asnje veprim qe ben,. Por ti e ke forcen per te me merzitur por nuk e ben sepse je perfekt je me i miri. Kur mungon ti me mungon buzeqeshja, me mungon lumturia e shpirtit, keshtu qe mos mungo kurre se do kaloja ne depresion pa ty je i vetmji qe kontrollon nervat, trishtimin, dhe gjumin tim, me le pagjum dhe ben mire se esht bukur te qendrosh me ty dhe kur flasim vetem me dy fjale prap esht bukur. ti di te dhurosh kohe nga koha jote, dhe e vlersoj qe me kushton aq shum koh. Ti ke bere shum per mua dhe pse pavetdije bere shum bere aq shum sa askush nuk e beri kurre madje as ata qe mendoja se i kisha prane pergjithmon por kur bota ime u permbys u larguan te gjithe por iken 10 erdhi 1 sa per 100. Ndoshta per ty nuk jam shum e rendesishem por ti per mua je me shum se shum dhe te kam fort xhan